Onsdag.

Hellu hellu. Det första man får reda på idag när man kommer till skolan är att man ska skriva 3 st tyska berättelser, det gick åt helvete. Men en bra nyhet är att jag gick G på både hör och läsförståelsen i tyskan, sjukt glad!. Slutar om 1 h 30 minuter och då ska jag åka hem sen typ lägga mig i sängen o kolla film för det är sånt väder idag så då får man passa på. Skulle igentligen gått ut och joggat ikväll med Alex min det regnar ju och lär ju göra det hela kvällen. Så får ta det till helgen istället. På fredag ska jag förmodligen till Liseberg och kolla på veronika, mysmys. Men åker nog hem och sover inte över hos min kusin, för har lite kvar i skolan som måste fixas innan vi åker på klassresa, hehe. Snart ska vi ha at och då får man göra vad man vill. Så kommer la sitta här vid bloggen bara haha. Sen sista lektionen har vi so, då jag ska göra ett arbete i google earth, så jävla kul!!! Annars förövrigt så är jag så skoooooltrött, vill ha lov nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu ....Pusssss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0