Godmorgon måndag.

Nu är det måndag igen då fast det är en röd dag, men i morgon är det skola. Det är väldigt slappa dagar nu det sista och det är så skönt! Igår kollade jag på never say never och den var så bra som alla säger. Och jag trodde att det skulle bli fint väder idag, men det är jätte mulet, segt. Och kom just på att imorgon fyller min kusin 16 år ;-D och har ju köpt en present te henne, så hon får allt komma hit när hon vill ha den haha <3. Nej nu ska jag gå upp ifrån sängen och göra någon nytta, som tex städa mitt rum kanske, det behövs haha. Puss

Bild från igår, lite brun börjar man allt bli!!!

Kommentarer
Postat av: linn

snygg bikini , snygg flay!! :)

2011-06-07 @ 13:24:01
URL: http://linnnorrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0