Bad update!

Haha oups, var ett tagsen sist. Åkt på en underbar klass resa till Stockholm/Gotland och efter det tappade jag suget på bloggen. Men ska försöka börja blogga igen. Tiden har gått så sjukt fort, det är redan 2 juni och jag slutar den 15;e så najs. Idag skulle jag och brollan egentligen gått ut och joggat innan frukost men så blev det inte haha. Så vi ska ta oss en sväng senare tror jag, om det inte regnar. Och i morgon ska jag och min mormor åka till göksäter, myspys. Har inte vart med henne på jättelänge, så det ska bli mysigt. Och på lördag ska jag och mamma jobba på en fest, lallaaa alla vill ha chash och ja nu hovar dem in ;-DD haha!! Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen borsta gaddarna: PÖSS

Jag och sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0